Raha ei haise, eks ole.

No nii.

Peale PPD leidmist ja selle teavituse levitamist kõikvõimalikes kanalites ning väidetavat Tarbijakaitse reidi Rosalindi, pidi tulemuseks olema see, et toodet HENNA nime all ei müüda. (Kuigi tegelikult ei tohiks seda üldse müüa. See on inimestele teadliku kehavigastuse tekitamine ja peaks käima paragrahvi alla…)

Noh, ja lähen mina siis täna RÜÜTLI keskuse Rosalindi ja mis te arvate, mida ma seal näen?

Õige – seesama PPD on seal ilusti ‘Henna body tatoo’ nime all väljas!

Kahe poe vahel ei ole kilomeetritki!!!

Jumala pärast, mina hakkan Rosalindi boikoteerima!
Nii lollid ebaeetilised ja kasuahned inimesed, nagu on tõenäoliselt selle poe omanik, ei peaks üldse mingit äritegevusluba saama.
Postimehele väitis ta nimelt, et “Kaebusele vastati ja probleem on lahendatud!”
No mida kuradit!!! Ma EI kaevanud. Ma võtsin PPD näppu ja pidasin müüjale 5 minutilise loengu. Võib-olla ka lühema, sest ta ilmselgelt ei tahtnud seda kuulata. Ma ei kaevanud vaid ütlesin, et nad müüvad tervisele ohtlikku toodet ning seda ei tohiks üldse teha. Henna nime all veel eriti mitte, sest henna on taim ning inimestel kaasneb sellega ohutuse illusioon.
Ja probleemiga ei tegelenud mitte keegi enne, kui ma Postimehele kirjutasin. Ma ostsin 3 päeva peale oma märkust sealt samast poest selle PPD. Ja täna, u poolteist nädalat peale mu märkust ja u nädal peale seda, kui ma PPD endale igaks juhuks koju ostsin, on see keti teises poes IKKA müügil!

See lihtsalt ON masendav. 😦

Lugupeetud Rosalindi poeketi omanik – palun tulge, ma teen teile imekauni ja vahva henna-tatoo! Täiesti tasuta. Oma materjalist – ma ostsin selle PPD teie poest. Ja vaatama, lihtsalt huvi pärast vaatame, mis teiega juhtub. Äkki ei juhtu midagi, te ju müüte kontrollitud ja ohutuid tooteid…?

Lisa kommentaar

