Räägi inimestega – ega sellest lollimaks ei jää

Hiljuti ühel üritusel hennat tehes jäi silma kena lapseootel naine, kelle juuksevärvist võis oletada, et ta kas värvib kehva hennaga juukseid või äärmisel juhul on seda kunagi teinud. Selline kahtlane vaskjas toon oli – et kas kehv henna või äraluitunud värv. Ma arvasin, et henna sest see kuidagi sobinuks talle… No ja siis ma kohe mitte ei saanud muidu olla, kui läksin ja küsisin.
Noor naisterahvas kuulus nö ‘ökoinimeste’ kogukonna hulka ja oli ühel ökokoolitusel aktiivne osaleja.

Ja mida ma teada sain – ta värvis küll kunagi juukseid hennaga, isegi lasi seda Indiast endale tuua, aga kuna ta on nüüd rase, siis ta seda enam ei tee. Minu täiesti jahunud “Aga miks siis ometi?” küsimusele vastas ta väga kindlalt ja teadvalt, et rasedad EI TOHI hennaga juukseid värvida, sest hennas sisalduv kofeiin ja veel midagi on üliväga kahjulik. Ja selle pärast värvib ta regulaarselt keemiaga, sest halli on ikka kõvasti sees… Ma küll pobisesin midagi vastu sellest, kuidas traditsioonilisteski kultuurides hennatatakse rasedaid nii juuste kui nahahennaga, aga naine oli endas väga kindel – henna on rasedatele kahjulik!

Vot nii. Ma ep oska enam midagi kosta…

1 kommentaar

  1. Klari said,

    juuli 24, 2008 kell 1:25 p.l.

    henna…. kofeiin…. what what?

    does not compute.

    eriti veel see, et keemiaga siis nagu võib?


Lisa kommentaar

