Paus, 15 minutit

Ja tegelikult ka.

Teate, sõbrad, nüüd on lood sedasi, et ma mõnda aega kirjutan siia üsna vähe – 2-3 kuud umbes. Selleks ajaks peab mu magistritöö valmis olema ja ära kaitstud saama. Magistritöö on – hennast muidugi. Sest kui ma kogu auru siia panen, siis mujal jääb sed vähemaks.

Ma ei kao kuskile. Kui on kiireid küsimusi – kirjutage ja joonistage.

Kes tahab mind elusast peast näha – ma olne lubanud teha õpitoa Mütofestil ja tundub, et see pakkumine on siiani jõus. Ma räägin natuke henna ajaloost, põgusalt juustevärvimisest, aga üldine huvi on hennamaalingutel, nii et ma üritan selle asja läbi viia nii, et põhimõtteliselt suudaks iga huvilien pärasst ise hennapasta kokku segada, koonusesse panna ja hennat teha. Ning teaks samal ajal ka, mis on ohutu ning mis selle kunsti taust on. Hmm – ma olen maksimalist teatud asjades. Midagi pole teha.

Lisa kommentaar

