TAAB-konverents Shrewsburys- väike meenutus

Niisiis – käisin maikuus Inglismaal Traditional Arts of the Altered Bodies konverentsil.
Esinesin kahe ettekandega – ülevaade henna-ajaloost ning teadmiste levikust Eestis, mis on osa minu magistritöös kajastatavast henna-ajaloo ülevaate-osast, ning töö teoreetilise käsitlusega otsesemalt haakuv ettekanne, mis sai pealkirjastatud kui Scripted Bodies and Bodyscripts – What? How? and maybe even Why?
Roy võttis üht-teist videosse ning mõned klipid on üleval TAABi kanalil Youtube’is. Üks hea sõber leidis need Googel’iga ringi tuhlates üles ja tuletas mulle meelde, et ma peaks need siia ka üles panema.

Hennast Eestis:

http://www.youtube.com/watch?v=Nl_CoiyXhf8

Sripted Bodies and…:
http://www.youtube.com/watch?v=ofRIT4CLcWg
http://www.youtube.com/watch?v=d324dw3dYwI

CCJ loengud:

http://www.youtube.com/watch?v=tAAH7gHl_Po
http://www.youtube.com/watch?v=UBNwNyBfna0
CCJ on u 35-40% hall, meelekohtadelt praktiliselt valjkashall ning värvib hennaga.

Siinkohal olgu ära toodud ka minu lugupidamine inimestele SA Archimedese Mobiilsusfondi, Eesti Kultuurkapitali ja Tartu Kultuurkapitali komisjonides, kes leidsid, et henna on piisavalt mitte-marginaalne ning tõsiseltvõetav teema, et sel teemal esinemisega seotud sõitu toetada. Ma olen siiralt ja südamest tänulik.

2 kommentaari

  1. Sirli said,

    august 13, 2008 kell 10:42 e.l.

    Mul tekkis küsimus, et kui Venita uuel pakendil on ppd-d kirjas, siis miks Sa selle brändiga pole viitsinud jamada. Kui Sinu nimi on tuttav juba nii ajakirjanduses kui tarbijakaitses ja antud teema on juba tuttav eelmainitud kohtades, peaks ju inelihtne olema tõmmata sellele tähelepanu.

  2. Katrin said,

    august 13, 2008 kell 9:56 p.l.

    Ma ei saa päris täpselt aru, mida Sa ‘jamamise’ all silmas pead. Mina ise endale PPD-d pähe ei määri. Ja kui Sa mõtled, et miks ma ei ole asunud raevukasse ristisõtta maaletooja ja tootjaga… Väga lihtne põhjus on see, et mul ei ole hetkel aja- ja energiaressurssi. Ma saan selliste Villu-võitlustega tõhusamalt tegelema hakata siis, kui ma olen oma magistri ära kaitsnud. Praegu on parim, mida ma teha saan ja jaksan ja teen, see, et ma teavitan inimesi.
    Ja ma pean strateegiliselt läbi mõtlema, mismoodi seda teha. Tootjamaa on Poola. Lisaks ppd-ga juuksevärvile müüvad nad ka Henna-nimelist ripsmevärvi.
    See on ‘tuleb teha’ nimekirjas.
    Täpselt sama asi on Füto-Kosmetika basmaga, mis eesti keelsetele siltidele kui “must henna” tõlgitakse. Ja kuskil on veel ka LUSH, samal põhjusel.


Lisa kommentaar

