Teavitus

Mu kallid,
olen järgmised 18 päeva Eestist ära – USAs hennakonverentsil ja siis Catherine’il külas.

Punase Kassi pood tegutseb – palun kõik ostusoovid saata aadressile:  info(at)punanekass.ee

Küsimused ja probleemid – ma püüan USAs ka internetti saada ja oma meilikastis asjad ornungis hoida, aga kas ja kui tihti see õnnestub, seda ma ei tea.

Ja kui ma tagasi tulen, siis alles hakkab hennat saama! 🙂

1 kommentaar

  1. eveli said,

    aprill 21, 2009 kell 6:47 e.l.

    küsimus senna kasutamise kohta. unistus oli juustele kuldset läiget anda ning mõned hallid karvad ka kuldsemaks toonida (kusagilt nii ma lugesin). pigistasin pool sidrunit umbes klaasi vette ning lisasin sennale. 8-9 tundi pasta seisis ja siis pähe – 2,5 tundi. mida ei ole, on kuldne läige…juuksed on tavalist tooni, natuke ehk pehmemad ja mõnusamad kui muidu…palun nõu – kas sidrunimahla konsentraat peaks tugevam olema?


Lisa kommentaar

