Väike suvevigur hennaga

Mina olen üsna heledanahaline inimene, päevitun kehvasti ning kõrgema UV tasemega ilmade puhul lööb mul välja päikeseallergia – ebameeldiv sügelus, kehvemal puhul nõgeslööve. On ilmselge, et rannas vedelemas mind naljalt ei leia.

Aga kes see ikka tahaks olla ihutoonilt nagu külmleti supikana? Nii lumivalge, et võiks peaaegi helesiniseks nimetada… Noh, mulle ka väga ei meeldi. Aga isepäevitavad kreemid haisevad kõik kummaliselt, paljud neist jäävad nahale ebaloomulikult kollased, kleebivad, sisaldavad jumalteabmida. Ja lõppeks – see maksab raha ka. Ja läheb lõpuks halvaks, enne kui ma suudan kreemi ära kasutada. Sest lõhn on neil ikka kõigil üsna üks ja mulle ebameeldiv.

Segasin täna külmkappi ununenud ja natukene hapuksläinud (st mehndit ma sellega enam naljalt ei tee, see on liiga lahtunud) hennakoonusest umbes pool teelusikatäit hennapastat umbes 2-3 supilusikatäie avokaadoõliga. Viimane oli ka riiulile kiratsema jäänud – olin sellest endale kehaõli seganud ja kui aus olla, siis ma ei mäleta, mis eeterlike õlisid ma sinna sisse segasin. Roos ja must pipar, lavendel… ilmselt midagi veel.
Tulemuseks oli rohekas kergelt hennapastatükiline õli, mis imendus väga hästi, lõhnas mulle meeldivalt ning hennat oli väga hea nahale kanda. See jäi ühtlane ja kena.
Praeguseks on mul säärtel kerge kuldne toon. Tõsi – väga õrn, aga tavaline valevus on kadunud. Vaatab, mis homme-ülehomme toimub ja teen siis veel paar korda üle.

Praegu tundub küll, et isepäevituvate peale ma enam raha ei kuluta. Isegi uudishimust mitte. Ning lisaks kergelt toonivale mulle sobiva lõhnaga kehaniisutajale olen ma saanud ka päikeseblokaatori – henna nimelt toimib blokaatorina, seniks kuni tanniin nahas on.

Mulle sobib. 🙂

**************************

Väike märkus – koorisin täna nahka põhjalikult amlaga ning kasutasin siis allesjäänud hennasegu ära. Tulemuseks on kergelt kuldse tooniga sääred. Minu üldist valget jumet arvestades – väga kena ja nett ning loomulik. (Kui mul ka ei ole loomupäraselt kaunid jalad, las teised arvavad, et on – nii tundub maailm õiglasem!)

Väike fotomärkus minu üleilma laienenud hennaperelt. (Issand ise näeb, et mina ei oska siia pitle panna – minu IT-alane oskamatus kvalifitseerub ikka tõelise süvapuude alla.)

1 kommentaar

  1. e. said,

    juuni 8, 2009 kell 6:54 e.l.

    kuivale nahale ilmselt ei sobi? ma mõtlen sellisele, mis ketendab lausa… mul sääred sellised, kreemita, palju tahad 😦


Lisa kommentaar

