Jamila 2010 – hennaserai.com’is nüüd olemas

Tegelikult on Jamila 2010 suvekorje olemas juba tükk aega, lihtsalt ei suutnud nii ruttu seda ära testida ja siis pilte üles panna ja kõike kokku kirjutada. Nii, nagu sellega ikka läheb.

Nagu ma üleeelmises postituses kirjutasin – ka iga hennasaadetis on erinev. Hennaseraile saabunud saadetid ei olnud nn ‘varase linnukese’ tellimisnimekirja laar ning mulle tundub, et me oleme saanud palju parema henna kui teised.

Tõsi on see, et Jamila 2010 on kiirem kui eelmise aasta oma – värvusreaktsiooni aeg umbes 8-9 tundi ning see säilib natukene lühemat aega kui mu varasemad segud. 2009. aasta omaga võrreldes on see tundlikum henna ja vajab rohkem passimist. Kui ma oma pastadega kuskilt ürituselt tulen, siis lähevad need joonelt külmkappi – niigi on pasta õhtuks olnud pea 12 tundi soojas – ja siis ma kasutan seda enda peal, enne kui päris jäägid juuksehennas maanduvad.
Tavaliselt kestab mu pasta ka peale pikka palavat päeva veel pea nädala, kui seda külmkapis hoida. Koonusest on näha, et oksüdatsioon on aeglane ning ka nädala vanune pasta ei ole väga tumenenud.
Jamila 2010 on aga äärmiselt tundlik – 3-4 päeva ning pasta on tumepruun. Otseselt nahale kantuna ei ole värvi tumeduse osas vahet, aga kestvuses küll.

Alljärgnevalt peaks piltide peal näha olema, mismoodi värv oksüdeerub (ma loodan, et see piltide lisamine nüüd lõpuks ometi ka õnnestus).
Selline oranžikas on õige henna alati peale pasta mahakoorumist. Nii tumedaks läheb aga väga hea henna – ma ei ole seda hennat testinud, aga silma järgi pakuks – varasemate testitud hennaga tehtud piltide vaatamisele ja Catherine’i arvamusele tuginedes – et hennatanniinhappe sisaldus on üle 2,3%.

Kui tekkis huvi – Jamila 2010 on müügil siin.

7 kommentaari

  1. Meryl said,

    juuli 29, 2011 kell 10:46 e.l.

    Tervist! Ma tegin teist korda elus endale hennamaalingut ja just selle sama hennaga. (nii hea lõhn on sõrmedel :P) Esimesel korral hennatasin käelaba ära (mitte pihk) ja see jäi täitsa ilus. Kusjuures ei kasutanud eeterlikke õlisid. Sellest korrast jäi mul hennat üle ja panin jääkambrisse, nii nagu peaks. Teisel korral tegin ma ka peopesale ja see jäi vägagi laiguline. Mitte just väga ilus… Igatahes, kas siis tõesti Jamila henna ei kannata jääkambriskäimist?

  2. Katrin said,

    august 3, 2011 kell 8:41 p.l.

    Hmm. Mina oma Jamila segan alati suuremas (100-200g korraga) koguses kokku ja siis see seisab mul sügavkülmas.
    Tavaliselt jääb laiguline henna, mis hakkab kergelt ära oksüdeeruma.
    Kui kaua henna soojas oli?

  3. Meryl said,

    august 4, 2011 kell 6:13 p.l.

    Ma täpselt ei mäletagi, valmissaamiseks kulus umbes 24h. Nii kaua läks, sest ma lisasin ka natuke suhkrut, aga nagu praktika näitas, siis liiga vähe. Kandsin naha peale ära… Jääkamber. See sulas üpriski ruttu ära, umbes 1 või 2 tunniga. Nii et soojas seisis see kuskil 26h.

  4. Katrin said,

    august 4, 2011 kell 6:27 p.l.

    Ma arvan, et eeterlikud õlid on võtmesõna.
    Kas laiguline jäi kohe peale pasta mahakoorumist? Teinekord kuivab pasta tükilisemaks, eriti kui suhkrut on vähe. Või siis jääb plaastri all ebaühtlaselt kuivanuks, siis võib ka laiguline olla.
    Kui ma oma näpuotsi tegin hennaga, milles ei olnud suhkrut, siis plaaster tõmbas sealt pasta osaliselt lahti. Hommikuks olid mu näpuotsad mitte ühtlaselt tumepruunid, vaid sellised, nagu sibulaga keedetud pühademunad…

  5. Meryl said,

    august 5, 2011 kell 7:31 p.l.

    Jah, nahk oli kohe pärast pasta eemaldamist laiguline. Ma võtsin pasta ise maha 8 tunni pärast, sest tegelikult see kuivas mul juba 15 minutiga tükiliseks, aga kuna ma ei saanud nii ruttu valmis hennatamisega, lisasin ma pragudele pidevalt pastat juurde. . . Lõpuks viskasin selle grammikese pastat minema ja praod olid otseloomulikult tagasi.
    Ma igaks juhuks hennatan oma varvast, sõrm ja varvas peaksid enam-vähem samasugused jääma, uue pastaga, siis näeb, kuidas jääb. Ma ei julge enam laikudega riskida, sest järgmine kord hennatan ma paar päeva enne kooli. 😛
    Muideks, nüüd on mul ka eeterlik õli olemas, täpsemalt lavendliõli. Allergiatest ka mitmekordselt läbi tehtud juba…

  6. Katrin said,

    august 5, 2011 kell 7:47 p.l.

    Palju Sa suhkrut panid?
    See kõlab nagu liiga vähe suhkurt…

  7. Meryl said,

    august 6, 2011 kell 8:58 e.l.

    Vähe hennat, vähe suhkrut. 20g hennale lisasin vist vähem, kui pool tl suhkrut. Seda oli tõesti liiga vähe… Hehe, nüüd siis vähemalt tean, milles asi oli. 🙂


Lisa kommentaar

