Augustilõpu sündmused

Augusti viimasel nädalavahetusel olen ma Tallinnas ning hennaga seoses toimuvad seal kaks toredat üritust. Kes huvi henna vastu või tahab minuga kokku saada, tulgu läbi.

Reedel 26. augustil on Ovaalstuudios üritus, mis kannab nimetust ‘Naiste eri ARTOUT õhtu Ovaalis‘.
Minul paluti tulla ja rääkida hennast, läbi enda olemiste ja leidmiste. Ma siis tulen ja räägin. Hennast, nii nagu see ikka kujuneb. 🙂

Pühapäeval olen ma tegemas oma esimest Eid ul-Firti hennatamist Eestis, täpsemalt Tallinna islami kultuurikeskuses Turath toimub hennapäev.
Eid ul-Fitr on ramadaani ehk islami paastukuu lõpp, mida tähistatakse muu hulgas ka hennakaunistustega. Tegelikult lõppeb ramadaan kas 29. või 30. augustil, aga henna peab selleks ajaks juba ilus ja tume olema, nii et teeme selle juba pühapäeval valmis.
Mina räägin alguses jällegi natukene hennast, pärast on Kätlin Hommi-Mrabte lubanud rääkida Eid ul-Fitr’i ehk väikese eidi tähistamisest üldisemalt ja täpsemalt selles, kuidas see Marokos aset leiab. Ja mina teen siis samal ajal soovijatele hennat.

Lisa kommentaar

